FANDOM

Z serii "Nagi No Asukara" jest 26 odcinków podczas których dzieje się ta cała historia.

Odcinek 1 : 

"Pomiędzy lądem a morzem"

W tym odcinku zaczyna się cała przygoda. Podwodnme gimnazjum "Nami" zostaje zamknięte, więc uczniowie muszą się udać do szkoły na lądzie "Hama". Hikari wraz z Chisaki i Kaname idą przodem a Manaka zostaje przypadkowo złapana w sieć przez chłopaka z lądu Tsumugu. W klasie, morscy uczniowie mają niemiłe powitanie ze strony innych. W połowie odcinka na kolanie Manaki pojawia się "ryba", która jest klątwą rzuconą przez pomocnika boga morza Uroko po niemiłej pogawędce z Manaką gdy ona rzuciła mu w twarz jedzenie. W klasie Manaka zostaje osaczona przez grupkę dziewczyn która podziwia jej skórę, gdy nagle pojawia się Tsumugu ona się wyrywa i kolanem uderza w bok ławki szkolnej i ryba wydaje z siebie dziwny dźwięk. Dziewczyny twierdzą że puściła bąka, Manaka po usłyszeniu tego wybiega z klasy. Morscy uczniowie szukają jej, zwłaszcza Hikari. Manaka uciekła daleko w las i tam znalazł ją Tsumugu. Dziewczyna budzi się w jego domu w wannie pełnej słonej wody, Tsumugu podziwia wygląd ryby zarówno jak i Manaki. Wieczorem Hikari znajduje Manakę  z Tsumugu, widać od Hikariego złogość do chłopaka który ją uratował. Na koniec wskakują do wody i Hikari nie odzywa się do Manaki.

Odcinek 2 :

"Zimna skóra"